Hundvakt och snart på väg på nya äventyr

Hej!
 
Ger nytt liv i bloggen nu när det snart är dags för nya äventyr. :)
Är idag hundvakt åt lille Dante som är en ca 11 veckor gammal labrador/golden retriever.
Så sockersöt så man inte vet var man ska ta vägen, men har vassa små tänder som kliar.
 Här är han den lille sötnosen.
 
Efter vi passat honom klart så ska jag hem och packa. För imorgon tar jag, Marie, Pernilla och Homie sista tåget ner till Kastrup för att på tisdag morgon flyga mot Peru!
Vi börjar ned några dagar i Lima och sedan ska vi flyga till Cusco för att sedan ta oss an äventyret att vandra inkaleden! Det ska bli så spännande!
Vi ska avsluta resan med att slappa lite i Mexico på Playa del Carmen.
Så jag börjar bli riktigt laddad, spänd och nyfiken. Snart är det dags som vi har gått och laddat för ett tag nu. 
Men bara jag får packa klart så är jag redo sen. :)
 
Vi hörs!
/Lina
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0