Sista veckan i Sverige

Tjingeling!

Dags att testa bloggen lite för att känna in om det är denna bloggsidan som jag vill använda mig av...
Nu är det som sagt sista veckan i Sverige innan jag ger mig av söderut för ca ett halvårs studier down under. Börjar lite lugnt med ca två veckors semester i Borneo dock...det gäller ju att inte ta ut sig i förskott....hihihi..

Det börjar ändå att bli lite nervöst nu...men jag blir så glad då jag ständigt påminns om vilka underbara människor jag har runt omkring mig... både familj och vänner!! Får lite söta mail, härliga telefonsamtal och underbara träffar med människor nästan dagligen nu...och alla skickar ni med era lyckönskningar! Och jag tar tacksamt emot. Känner mig stolt och lycklig över att vara omgiven av så fantastiskt härliga människor!! Ni är toppen! =)

Var och klippte mig igår...och så här snygg gjorde Elin mig i håret innan jag lämnade salongen:


Inte varje dag man gör sig så tjusig på en onsdag =)

Men ikväll blir det popquiz på hotellet...
Vi höres! Bamsekram!

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Hej sötis! Så fin du blev i håret:) Hoppas kvällen på hotellet blir toppen!



Ha en underbar semester till att börja med, du är modig du som ger dig ut i stora vida världen!



Puss puss love you

2011-01-27 @ 19:02:56
URL: http://villaliv.blogspot.com
Postat av: MisenFisenGrisen

Whiii ska bli sååå spännande o följa dig här!!! Lycka till älskade vännen - kommer blir toppen!



Vi ses till sommaren, massor av kramar o pussar!

2011-01-27 @ 20:55:12
Postat av: MisenFisenGrisen

Btw - Bloggen ligger redan i favoritbokmärksmappen o väntar på uppdateringar ;)

puss

2011-01-27 @ 20:56:31
Postat av: Karolina

Hej vännen!

Klart att jag vill följa dig!!! Hoppas du får en underbar semester till att börja med!



Massor av kramar!!!

2011-01-28 @ 11:39:24
Postat av: Emsan ;) haha!

Hej min fina vän!! Självklart ska jag följa dig här, saknar ju dig redan för tusan! ;)



Ta nu hand om dig! Jag ringer dig på söndag!! PUSS!

2011-01-28 @ 12:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0