Avrundning...

Det är en lustig känsla det här med att lämna alla sina nära och kära bakom sig....sin lägenhet, sina saker, familj, vänner, skolan...ja allt!
Vissa stunder känns det väldigt vemodigt, ledsamt och jobbigt. Medan det i andra stunder (när man tänker på allt roligt som ligger framför en..) känns spännande, roligt och lustfyllt. Så det svajar en del i känslorna nu...

Men tanken är ju ändå att det i slutändan ska kännas värt alltihopa. Alla förberedelser som jag gått igenom med allt från vaccinationer, lght:s uthyrning, packning, adressändring, försäkringar, telefonsamtal, mail hitan och ditan och för att inte TALA OM alla dessa papper....papper papper PAPPER som ska skickas hit och dit, skrivas på, scannas in och mailas....suck! Men även just att man lämnar allt man håller kärt, för att få befinna sig på en annan plats för ett tag.

Försöker i alla fall att träffa alla nu så mycket som möjligt innan jag ger mig av imorgon.
Så igår hade vi en helkväll med Johan, Sara, Edith, Simon, Mamma och jag. Det blev hämtmat, handbollsmatch och Let's Dance.... supermysigt!! Så tack kära ni för en supermysig kväll och avrundning inför resan!! =)

Idag väntar middag hos Pappa och Maritha och innan dess ska jag försöka heja fram damlaget i ASK till seger!! Så kom igen nu tjejer!!! =)

Nu kom Johan och Edith på besök så jag får se till att ägna mig åt dem istället för datorn =)

Tills vi hörs igen.... ha en skön lördag!
Stor kram!

Kommentarer
Postat av: Stig & Marita

Hej och godmorgon Lina!

Ja, vi vet att du inte åkt ännu, men vi är bara inne och kollar så att allt fungerar (för oss alltså). Att det fungerar för dig vet vi. Kul kväll igår och tack för att du ta hand om våra gäster.

Puss & Kram

Pappa & Marita

2011-01-30 @ 12:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0