Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer
Postat av: Lenis

Hej gumman!! Eftersom jag har en blogg här så tycker jag nog du ska ha en här också. Men jag följer dig vilken du än väljer ;)

Känns konstigt att säga hej då, nästan som att det bara är över helgen. Sen ses vi igen. Men det kommer hända så mkt för oss båda under den här tiden, och framför allt för dig.



Nu när du ska börja blogga ska jag försöka ta tag i min också. Ligger lite kort från vår Stklms resa i somras. När jag saknar dig riktigt mkt så går jag bara in o tittar på dem ;)

Ha en superskön semester och skoltermin min vän!

Många Pussar&Kramar

2011-01-22 @ 09:52:18
URL: http://lenamariemosshagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0