En intensiv helg....

Knappt har det hunnit bli helg innan den är över igen....
....men ack så mycket jag har hunnit med!
Tagit nytt foto för att kunna tillverka nytt körkort, kopierat och skrivit ut saker till skolan, haft en myskväll med mamma, kusse, lillebror och storebror med familj, lånat en uppsjö med böcker på bibblan hemma för att använda till vårt examensarbete, hälsat på Janne och gratulerat honom med present (eftersom han fyllt år nyss :) ), klippt och slingat mig hos Elin, varit på födelsedagsparty och firat Lina (och träffat alla mina underbara gamla vänner!! <3), käkat frukost hos Lina idag (efter partyt igår och tjötat lite med Misen och Lina), lunchat hos pappa & Marita, sett ASK-herr och ASK-dams matcher idag i sporthallen hemmavid.....
....som sagt, det har varit en intensiv men rolig helg!!
Nu är det nog dags att smälta alla intryck och hoppas att jag känner mig pigg och utvilad inför morgondagens prövning.... =/ Grupphandledning 2, för examensarbetet.
Det cirkulerar många tankar i mitt huvud nu....kanske för att jag träffat så många som har ställt liknande frågor...
...när är du färdigpluggad?
....var ska du ta vägen sen?
....var vill du jobba?
....vilken typ av tjänst vill du ha?
....var vill du helst bo?
Att gå ut på det ENDA utestället hemmavid och vara ÄLDST på stället och då vara ca 10 år äldre än i stort sett ALLA där inne väckte lite tankar... att sen även se många människor hemifrån trakten i olika stadier av sitt liv, fick mig också att fundera.
"Vart är jag på väg?" "Vart vill jag vara på väg?" "Vad vill jag?" "Vad är mina drömmar och mål nu?"
Hmmm....har inte några bra svar på dessa frågor just nu....dessvärre!!
Men tankarna rullar vidare....kanske finner jag en dag ett svar på dessa frågor, men "for now"....så tror jag att jag sover på saken... =)
Puss och kram och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0